השר מאיר פרוש: "התקציב טוב אבל לא מספיק"

מערכת האתר No Comments on השר מאיר פרוש: "התקציב טוב אבל לא מספיק"

השר מאיר פרוש ב"מהדורה המרכזית": "לא הייתי מעורב בעניין התקציבים בממשלת בנט ולפיד. היו רבנים שאמרו לבדוק דבר כזה מול הממשלה, היה דבר כזה שהם ניסו וביקשו להביך את נתניהו. לפיד היה רה"מ חליפי, למה הם לא העבירו את חוק הגיוס? זה כל העניין, אם הם יכולים לנגח את הציבור החרדי – הם עושים את זה"

סגן השר מאיר פרוש צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המסורת מאיר פרוש לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הברכות על מירון, זה להודות לקב"ה. בני אדם לא יודעים לעשות לבד כזה מבצע בלי תקלות, שמח שהייתי השליח". השר התכחש לחשיפה של. מיכאל שמש ב'כאן': "לא הייתי מעורב בעניין התקציבים בממשלת בנט ולפיד. היו רבנים שאמרו לבדוק דבר כזה מול הממשלה, היה דבר כזה שהם ניסו וביקשו להביך את נתניהו".

"זה לא סוד. כולנו יודעים שלפיד היה רה"מ חליפי, יו"ר ועדת חו"ב היה איש שלו, רם בן ברק. למה הם לא העבירו את חוק הגיוס? זה כל העניין, אם הם יכולים לנגח את הציבור החרדי – הם עושים את זה. אכן יש שיפורים בתקציב המוגש, אבל אין בו את השיפורים שדיברנו עליהם. אין שכירויות למבנים של משרד החינוך, יש בעיה בחינוך המיוחד, ועוד. אין מפלגה חוץ מיהדות התורה שנאבקת על חינוך ילדיה".

לגבי השוואת תקציב החינוך החרדי אותה הבטיחה מפלגתו: "ההורים לא יראו שינוי גדול, במוכר שאינו רשמי אני חושב שלא יורגש כלום. אני לא מצוי בנושא של קרן הארנונה, יש תומכים רבים ויש מתנגדים. קשה לי להביע דעה בעניין הזה"

לגבי הרפורמה במערכת המשפט אמר השר: "הממשלה הזאת לא מסוגלת להעביר את פסקת ההתגברות, היא תצטרך לעשות את זה. כשנתניהו רוצה הוא יודע להעביר דברים הייתי איתו אתמול בדיון בו הוא התחייב לעשות זאת".

האזינו



0 תגובות